Společnost Apple nedávno zveřejnila dvě nové reklamy představující výjimečné funkce iPhonu 14 Plus a iPhonu 14 Pro, které se zaměřují na výdrž baterie a detekci nárazů.
První reklama s názvem „Baterie na míle“ vtipně zobrazuje muže, který pomalým tempem řídí traktor na opuštěné silnici a táhne za sebou obrovskou dýni. Jeho iPhone 14 Plus umístěný před volantem, na kterém běží aplikace Apple Maps, mu dává pokyn „pokračovat rovně“ po 102 mílích. Reklama zdůrazňuje výjimečnou výdrž baterie telefonu sloganem: „Naše nejdelší výdrž baterie. Klid, je to iPhone 14 Plus“.
Druhá reklama, „Crash Test“, se odehrává v hangáru, kde probíhá crash test automobilu. Zatímco dochází ke zpomalenému nárazu, iPhone 14 Pro, umístěný na palubní desce automobilu, zobrazuje zprávu: „Vypadá to, že jste měli nehodu“. Reklamu uzavírá slogan: „Detekce nárazu. Klid, to je iPhone 14 Pro“.
Tyto reklamy přicházejí v době, kdy zákazníci, kteří uvažují o upgradu iPhonu, možná raději počkají na řadu iPhone 15, jejíž uvedení se očekává v září. Mezi údajná vylepšení příštích modelů iPhonu patří Dynamic Island dostupný u všech modelů, přechod na USB-C z Lightningu a zahrnutí objektivu Periscope alespoň u jednoho z modelů Pro.
Zdroj: Applemagazine.com