Apple sleduje streamovací balíček NBA s dalšími konkurenty Amazon a NBC Sports

Podle zprávy CNBC je Apple jednou z několika společností, které projevily zájem o získání streamovacího balíčku pro NBA. Mezi další potenciální kupce patří vedle společnosti Apple také Amazon a NBC Sports, přičemž o opětovné získání zápasů NBA má zájem zejména společnost NBC Universal.

Zpráva naznačuje, že společnost NBC Universal usiluje o dohodu, která by jí umožnila vysílat zápasy play-off v síti NBC, zatímco některé zápasy pravidelné sezóny by byly exkluzivní pro její streamovací službu Peacock. Neexistují však žádné konkrétní informace o tom, o co by mohly mít zájem další společnosti, například Apple.

Stojí za zmínku, že práva na NBA dříve vlastnila společnost NBC, ale ta byla před více než 20 lety zakoupena společnostmi Disney a Turner Sports. Jakákoli jednání o nové smlouvě by vyžadovala souhlas společností Disney a Turner Sports s tím, že se vzdají svého exkluzivního vyjednávacího okna, které vyprší v dubnu 2024. Existuje možnost, že by se NBA mohla rozhodnout prodloužit smlouvu se společnostmi Disney a Turner Sports místo toho, aby otevřela nabídkové řízení externím společnostem, ale teprve se uvidí, zda bude mít společnost Apple možnost podat nabídku.

CNBC naznačuje, že NBA by mohla vytvořit dva balíčky pro potenciální zájemce, přičemž obsah by byl rozdělen mezi tradiční televizi a streamování a rozdělen mezi tři nebo čtyři partnery.

Společnost Apple se aktivně snaží získat nové diváky pro svou streamovací službu Apple TV+. Společnost již podepsala smlouvy s Major League Baseball a Major League Soccer, přičemž zápasy MLS budou od února k dispozici za 14,99 dolaru měsíčně nebo 99 dolarů za sezónu. Obsah MLB společnosti Apple měl premiéru loni na jaře v rámci služby Friday Night Baseball.

Zdroj: Applemagazine.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *