Instagram představuje vizuální osvěžení barev, písma a loga

Společnost Instagram na svém blogu oznámila, že „díky osvěžené vizuální identitě přináší nové barvy, písmo, logo a další prvky značky novou energii a smysl.“ Platforma sociálních médií zaměřená na obrázky dále vysvětlila, že „náš nový systém je navržen tak, aby zahrnoval pokračující vývoj, který nám pomůže vytvářet pro naši komunitu poutavější a inkluzivnější zážitky“.

Řečeno poněkud méně „marketingově“, vizuální osvěžení se fakticky skládá ze tří částí: (a) nového písma pro aplikaci s názvem Instagram Sans; (b) nového rozvržení a systému designu; a (c) nového loga zahrnujícího pohyblivé gradientní barvy.

Ne všechny změny mají zřejmé praktické využití pro uživatele; nejsme si například zcela jisti, jak mají uživatelé a tvůrci používat logo s pohyblivým gradientem. Přesto se zdá, že je Instagram dostatečně nadšený, když vykřikuje, že gradient byl „nově vytvořen pomocí inovativního procesu 3D modelování“, zatímco živé barvy byly čerpány tak, aby „působily osvětleně a živě a signalizovaly okamžiky objevování“.

Nové písmo Instagram Sans má mezitím zřejmější praktické využití; líbí se nám, že globální přístupnost byla při jeho tvorbě takovou prioritou – Instagram vysvětluje, že „spolupracoval s jazykovými experty z celého světa, aby písmo přizpůsobil globálním písmům včetně arabštiny, thajštiny a japonštiny“.

A konečně, co říkáte na nový systém rozvržení a designu? Instagram uvedl, že je „zaměřený na obsah a oslavuje kreativitu, jednoduchost a sebevyjádření“. V příspěvku na blogu se dále dozvídáme, že „nová marketingová rozvržení Instagramu prezentují obrázky na celé obrazovce, odkazují na zkušenosti v aplikaci a oslavují kreativitu, kterou každý den vidíme u naší komunity“.

To vše je velmi zajímavé, i když ne nutně pro každého, přičemž Oliver Haslam z webu iMore je jedním z pozorovatelů, kteří se ptají na priority Instagramu vzhledem k přetrvávající absenci aplikace pro iPad. Podle jeho slov „opravdu se ikona, která dostala refresh, stane skutečností, když ji neuvidí žádní uživatelé iPadu?“.

Zdroj: Aapplemagazine.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *