Společnost Netflix oznámila, že plánuje navázat spolupráci se společností Microsoft v rámci své nové vrstvy streamování s podporou reklam.
Společnost v nadcházejících měsících spustí úroveň podporovanou reklamou a Microsoft bude pro tuto platformu zajišťovat veškerý prodej reklamy. Společnost na začátku roku oznámila, že se podvolí tlaku a spustí levnější předplatitelskou službu v důsledku nižšího počtu předplatitelů, než se očekávalo, a zvýšené konkurence ze strany společností jako Hulu, Disney a Apple.
„V dubnu jsme oznámili, že vedle stávajících základních, standardních a prémiových plánů bez reklam zavedeme pro spotřebitele nový levnější plán předplatného s podporou reklam. Dnes s potěšením oznamujeme, že jsme si jako globálního partnera pro reklamní technologie a prodej vybrali společnost Microsoft,“ uvedla společnost ve svém prohlášení.
„Společnost Microsoft má osvědčené schopnosti podporovat všechny naše reklamní potřeby, protože společně pracujeme na vytvoření nové nabídky podporované reklamou. A co je ještě důležitější, společnost Microsoft nabídla flexibilitu pro postupné inovace jak na straně technologie, tak na straně prodeje, a také silnou ochranu soukromí pro naše členy.“
Zatím neznáme žádné podrobnosti o spuštění nové úrovně, ale vzhledem k tomu, že Microsoft je na palubě jako oficiální reklamní partner, je pravděpodobné, že vydání je za dveřmi. Netflix v současné době nabízí základní balíček za 9,99 USD, takže nabídka s podporou reklamy bude pravděpodobně stát kolem 4,99 USD měsíčně. Kolik reklam bude obsaženo, se teprve uvidí.
Generální ředitel společnosti sdělil akcionářům, že je přesvědčen, že nová verze podporovaná reklamou vrátí Netflixu růst a osloví zákazníky, kteří nejsou schopni si předplatit balíček za 10-20 dolarů měsíčně, zejména v souvislosti s obavami z recese, která hrozí po celém světě.
Přihlásili byste se k předplatnému Netflixu podporovanému reklamou? Dejte nám vědět a brzy se ozvěte.