4 tipy pro vytváření virálních videí na YouTube

Globální dosah platformy YouTube je bezprecedentní. Tvůrci se nyní mohou spojit s diváky po celém světě a sdílet své nápady, výtvory a ilustrace. Šikovní tvůrci na YouTube vědí, jak svá videa zabalit, aby zapůsobila, informovala a pobavila.

Bohužel právě proto, že vám YouTube umožňuje oslovit i mimo vaši komunitu, pokud nevytváříte kvalitní obsah, nemusíte na svou stránku získat mnoho diváků. Lidé sledují YouTube, aby našli výukové informace, pobavili se a prozkoumali nové myšlenky. Pokud chcete být úspěšným tvůrcem a vaše videa se stát virálními, musíte vědět, jak poskytnout to, co diváci chtějí vidět.

Tvorba obsahu je něco, co se časem zdokonaluje, ale i když se chystáte zveřejnit své první video, můžete udělat několik věcí, aby bylo sledovanější. Existuje mnoho způsobů, jak zlepšit kvalitu svých videí, od vyhledání bezplatné hudby pro Youtube z Thematic až po hraní si s různými efekty. Pojďme se blíže podívat na několik tipů pro tvorbu virálních videí na YouTube.

Virální název

Ve většině případů je první věcí, kterou diváci uvidí kromě miniatury fotografie, název vašeho videa. Abyste si vytvořili virální status, musíte být schopni upoutat pozornost diváků svým názvem. Jak byste chtěli být známí? Váš název by měl v divácích vyvolat touhu sledovat vaše video. Názvy říkají, o čem videa jsou. Název, který v divácích vzbudí zvědavost, je klíčem k dosažení virálního úspěchu. Přemýšlejte o slovech, která používáte v textu, a vytvořte lákavý název, který bude lidi nabádat, aby na váš odkaz klikli. Optimalizace názvu tak, aby obsahoval klíčová slova, pomůže vyhledávačům zachytit vaše videa a získat větší publicitu.

Sdílenost

Videa se stávají virálními proto, že je lidé hodně sdílejí. Udělejte svá videa sdílená, aby je lidé chtěli sdílet. Více sdílení na sociálních sítích získáte, pokud zahrnete důkladnou výzvu k akci. Do e-mailové kampaně můžete také přidat tlačítka pro sdílení na sociálních sítích, aby diváci mohli sdílet vaše videa pouhým kliknutím. Když vytvoříte poutavé video, lidé ho budou chtít sdílet se svými sledujícími, rodinou a přáteli. Je důležité, abyste do videa vložili možnost, aby ho diváci mohli snadno sdílet.

Spolupracujte s influencery

Influenceři jsou tvůrci obsahu YouTube, kteří mají tisíce zavedených sledujících. Jediným problémem je, že mimo svou fanouškovskou základnu nejsou příliš známí. Prostřednictvím influencerů lze obsah šířit k širokému publiku. Dovolte jim, aby vám pomohli oslovit mnoho potenciálních diváků a zviditelnit vaše video. Můžete pozvat influencery ve svém oboru, aby se objevili ve vašem dalším videu. Spolupráce s youtubery může vést k virálnímu úspěchu.

Uveďte odkazy na potenciální sponzory

Zamyslete se nad lidmi a společnostmi, kteří by mohli mít z vašeho videa prospěch, pokud se stane virálním. Vytvořte si seznam značek, produktů a služeb, které se ve vašem videu nepřímo objeví. Chcete-li těmto společnostem poslat návštěvnost, připojte odkazy na jejich webové stránky. Na oplátku mohou propagovat vaše video a dokonce navrhnout sponzorství.

Efekt sněhové koule je hlavním důvodem, proč se videa stávají virálními. Zpočátku musí video získat popularitu samo, zatímco ostatní ho budou tlačit dál a dál dolů. Zařiďte, aby vaše videa explodovala na internetu, pomocí těchto tipů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *