Ať už chcete vybudovat webové stránky elektronického obchodu od nuly, nebo chcete rozšířit stávající značku, je pravděpodobné, že používáte Magento. Nejenže je to jedna z nejpřívětivějších platforem pro SEO, ale nabízí celou řadu úžasných nástrojů a funkcí, které vám pomohou poskytovat koncovým zákazníkům ty nejlepší možné služby. Níže jsme pro vás připravili strategie SEO pro Magento 2, které přivedou návštěvníky na vaše webové stránky a přemění je na zákazníky.
Rozlučte se s WWW
Před deseti lety je pravděpodobné, že jste své oblíbené webové stránky doporučovali přátelům a kolegům s předponou WWW. Rychle se posuneme do roku 2022 a většina z nás nyní kvůli rychlosti a pohodlí ignoruje předponu WWW a při zadávání webových stránek do webových prohlížečů se drží „holé domény“. Jednou z nejjednodušších změn SEO, které můžete na svých webových stránkách provést, je zvolit si buď verzi WWW, nebo verzi bez WWW, protože vyhledávače jako Google považují tyto dvě verze za samostatné webové stránky a hodnotí je nezávisle na sobě. To znamená problémy s duplicitním obsahem a mnoho dalšího. Doporučujeme přidat přesměrování 301 z verze WWW na web bez WWW a aktualizovat konzolu Google Search Console tak, aby tuto změnu odrážela.
Přemýšlejte o klíčových slovech
Jedním z nejdůležitějších prvků SEO kampaně je optimalizace výzkumu klíčových slov a výběr správných klíčových slov, která přidáte na své stránky. Je čas udělat krok zpět a zamyslet se nad svým průměrným zákazníkem. Co budou hledat, aby našli produkty a e-shopy, jako je ten váš? Pokud například prodáváte kancelářské potřeby v Arizoně, můžete zvolit klíčová slova jako kancelářské potřeby Arizona a psací potřeby Arizona. Věnujte nějaký čas průzkumu klíčových slov a použijte nástroj pro zjištění objemu vyhledávání a záměru vyhledávání. Jakmile se pro několik z nich rozhodnete, pusťte se do jejich přidávání do názvů a popisů produktů – a snažte se klíčová slova umístit blízko začátku kopie. Pokud máte blog, zvažte přidání klíčových slov a odkazů na různé stránky tam, abyste posílili interní propojení.
Přidejte mapu stránek
Dalším jednoduchým SEO hackem je přidání mapy stránek a její odeslání do vyhledávačů, jako je Google. Je dobré vědět, že Magento automaticky vytvoří mapu stránek XML. Přesto, pokud máte rozsáhlý web elektronického obchodu s mnoha různými stránkami a možnostmi, možná by stálo za to vytvořit si vlastní stupňovitou mapu stránek, která rozdělí kategorie a usnadní vyhledávačům jejich procházení. Rozdělte svůj web na menší části a nahrajte jej do služby Google Search Console.
Spusťte nejnovější verzi
Ať už máte webového designéra, nebo změny a optimalizace provádíte sami, je nesmírně důležité, aby byl váš obchod Magento aktualizován na nejnovější verzi. Nejenže tím zajistíte, že používáte nejnovější a nejbezpečnější verzi softwaru, ale také můžete opravit případné problémy, které se vyskytly v předchozí verzi, což může zlepšit rychlost a výkon vašich webových stránek. Doporučujeme zapnout automatické aktualizace obchodu Magento nebo požádat svůj tým pro vývoj webových stránek o údržbu webu a instalaci aktualizací softwaru.
Zajistěte, aby byl váš web snadno nalezitelný
Nemá smysl trávit čas optimalizací webu, pokud jej vyhledávače vůbec neindexují. Věnujte nějaký čas tomu, aby Google a Bing vaše webové stránky snadno indexovaly, a z dlouhodobého hlediska budete sklízet ovoce. Jistě, na vysoce konkurenční klíčové slovo se nedostanete na první místo přes noc, ale pokud budete strategičtí a důslední, časem se tam dostanete. Zda jsou vaše webové stránky indexovány, můžete zjistit tak, že je vyhledáte ve službě Google a přidáte modifikátor site:. Pokud tomu tak není, přejděte do služby Google Search Console a ujistěte se, že jste svůj web zaindexovali. Pokud se stále vyskytují problémy, poraďte se s agenturou SEO, aby je rychle vyřešila.
Přemýšlejte o obrázcích svých produktů
Je pravděpodobné, že když jste spustili své webové stránky elektronického obchodu, chtěli jste své produkty co nejdříve zprovoznit. Přitom jste možná nezohlednili důležitost optimalizace obrázků a přezkoumání každého z nich, abyste zvýšili své pozice. Přidejte k obrázku několik atributů alt, které popisují, co je každý z nich zač. Nejenže to zajistí, že se o vašich produktech dozví i zrakově postižení, ale je to příležitost přidat na stránky další klíčová slova a ukázat vyhledávačům, že byste se měli na tyto výrazy umístit. Dejte každému svému obrázku název bohatý na klíčová slova a buďte struční v popisech alt. Brzy se začnou vaše obrázky produktů zobrazovat na Google Images pro vyhledávací výrazy relevantní pro vaše skladové zásoby.
Nezapomeňte se pravidelně vracet na AppleMagazín, kde najdete další cenné tipy, triky a strategie pro zvýšení SEO vašeho webu a posunutí prodeje vaší značky na vyšší úroveň.
Zdroj: Applemagazine.com