Sociální média nejsou jen o zveřejňování meme. Stále více škol využívá sociální média k vytváření živých online komunit pro současné i bývalé studenty, rodiče a vyučující. Sociální média jsou také mocným marketingovým nástrojem. A to nejen pro podnikání, ale také pro propagaci vzdělávacích projektů. Jak mohou jít sociální média a vzdělávání dohromady a pomáhat při dosahování různých akademických cílů? Čtěte dále a dozvíte se to.
Sociální média a skupinové projekty
Téměř každý student alespoň jednou použil sociální sítě pro školní projekty ve škole nebo na univerzitě. Proč? Je to nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější způsob, jak zůstat v kontaktu. Existuje mnoho věcí, ke kterým lze sociální média ve skupinovém projektu využít. Máme na mysli reference, navazování kontaktů, spolupráci nebo rozdělení rolí při plnění společných úkolů.
Využití sociálních médií také umožňuje přístup k dalším zdrojům, vyhledání kvalifikovaných autorů esejů a příkladů různých esejů. Řekněme, že máte za úkol napsat esej o smyslu života. Pak potřebujete vhodné příklady a přečíst si esej o smyslu života napsanou profesionály je výborný nápad. Naučí vás, jak práci strukturovat, poskytne vám nové nápady pro esej a zlepší váš styl psaní.
Sociální sítě jsou ideální platformou pro založení jakýchkoli vzdělávacích projektů, od návrhu aplikace až po geocaching. Také to může rozšířit vaše možnosti. Pokud instituce nemohou vzít studenty mimo areál školy, aby se zúčastnili nějakého „geocachingu“ v reálném životě, učitelé mohou vždy vymyslet vlastní verzi geocachingové honby za pokladem, kterou mohou absolvovat. Je možné, aby zahrnoval širokou škálu dovedností a informací, včetně matematiky, zeměpisu, a dokonce i psaní esejí.
Propagace projektů na sociálních sítích: jak to funguje
Vzdělávací projekty mohou být různé. Často jsou definovány jako skupinové úsilí, zahrnující více než jednoho pedagoga a získávání výzkumu. Projekty jsou organizovány tak, aby bylo dosaženo určitého cíle. K dosažení cíle projekt často potřebuje propagaci. Řekněme, že používáte sociální média pro vzdělávání a chcete, aby se o vaší práci dozvědělo více studentů. Jak se zachovat? Nechávat na sociálních sítích odkazy na své webové stránky je dobré, ale nestačí to.
Aby byl váš projekt úspěšný a dostal se do povědomí cílové skupiny, musíte nejprve vytvořit obsahový plán. Důležité je zvážit koncepci správy a časový rozvrh příspěvků. Také je žádoucí, aby všechny vaše publikace měly jednotný vizuální koncept. Důležitost designu je nesporná.
Propagační a reklamní nástroje
Jak si vytvořit důvěryhodný postoj k projektu?
- Pište neformálně, sdílejte užitečné informace, rady a osobní zkušenosti. Povzbuzujte uživatele ke komunikaci, abyste získali zpětnou vazbu a živé komentáře od sledujících.
- Dobře fungují průzkumy a konzultace, které zapojují a vytvářejí přátelskou, diskrétní atmosféru. Nezapomeňte psát odpovědi na otázky studentů.
- Někdy je možné organizovat aktivity typu „follow for follow“. Samozřejmě to není nejlepší způsob, jak postupovat, ale na začátku cesty lze takové nástroje využít.
Druhým krokem je cílení reklamy. Jak to funguje? Speciálně navržené reklamní příspěvky se objevují ve feedu zpráv zájemců a přitahují jejich pozornost. Uživatel následuje odkaz a vstoupí do komunity projektu. Můžete také pracovat s retargetingovou základnou (opětovné zobrazování návštěvníků, kteří odešli bez předplatného) a look-alike základnou (uživatelé, kteří se chovají jako naši předplatitelé online).
Výsledek kompetentní propagace
Jaký může být výsledek využití sociálních médií ve vzdělávání? Výsledkem je, že každý projekt má potenciál získat náležitou pozornost studentů a učitelů. Každý může vytvořit platformu, kde se shromažďují podobně smýšlející lidé. Odběratelé musí sdílet užitečné informace a mít přehled o vašem projektu. Pomocí zajímavého obsahu udržíte pozornost publika a pomůžete mu dozvědět se o vašem projektu.
Sociální média umožnila, aby vás viděli všichni. I když nemáte rozpočet na propagaci, stránky sociálních médií vám pomohou. Budete moci zvýšit rozpoznatelnost projektu, získat důvěru a rozšířit základnu studentů, pokud ji potřebujete.
Sociální média mají několik možností využití při propagaci vzdělávacích institucí, stejně jako bylo mnoho způsobů využití sociálních médií pro školy. SMM může být odpovědí, pokud chcete, aby se z vašeho vzdělávacího projektu dozvědělo více lidí. Nejprve se zamyslete nad obsahem svého hlavního účtu projektu. Pak je čas na reklamní kampaň. K dosažení úspěchu využijte své vyhledávací publikum a základnu pro retargeting.
Zdroj: Applemagazine.com