Apple údajně v nadcházejících měsících rozšíří počet reklamních slotů v App Storu.
Začátkem roku společnost potvrdila, že se její reklamní byznys rozšíří, a vývojářům potvrdila, že v App Store bude více reklamních slotů, aby vývojáři mohli snáze propagovat své produkty. Nyní CNBC uvádí, že Apple do konce roku rozšíří trh s reklamními sloty, čímž zvýší své příjmy z reklamy.
Vývojáři byli údajně pozváni na online sezení, na kterém se diskutovalo o reklamách v App Store, přičemž společnost potvrdila, že nová „reklamní místa“ se v aplikaci iOS objeví „v této prázdninové sezóně“.
„Aplikace jsou důležitější než kdy dříve – pro spotřebitele i pro značky. A díky novým možnostem, které přicházejí do Apple Search Ads, můžete v letošní prázdninové sezóně propagovat své aplikace v App Store a zaujmout tak ještě více zákazníků,“ uvádí se v pozvánce.
„Připojte se k našemu webináři a získejte informace, které vám pomohou naplánovat strategii propagace aplikací na konci roku. Těšíme se na vás.“
Reklamy nejsou v App Store žádnou novinkou – vývojáři již mohou platit za to, aby se jejich aplikace zobrazovaly na kartě Vyhledávání a ve výsledcích vyhledávání, ale rozšíření jim umožní zakoupit si sloty na domovské stránce Dnes a na stránkách aplikací. Je nepravděpodobné, že by vývojáři mohli cílit na konkrétní aplikaci, ale reklamy budou „relevantní“, což znamená, že se může zobrazit reklama na konkurenční aplikaci.
Apple údajně posiluje svůj reklamní byznys, aby zvýšil příjmy ze služeb. V příštích měsících se očekávají reklamy i v dalších výchozích aplikacích, jako jsou Apple Maps a Stocks.
Překvapila vás tato zpráva? Dejte nám vědět a brzy se podívejte na nejnovější informace.
Zdroj: Applemagazine.com