Podle Ming-Chi Kuo prodala společnost Apple v roce 2021 20 milionů AirTagů a v roce 2022 se očekává, že jejich počet překročí 35 milionů.
Spolehlivý analytik naznačuje, že Apple se s řadou AirTags těší úspěchu, a přestože společnost od uvedení produktu na trh před více než rokem nedělá příliš velký rozruch, těší se hvězdným prodejům – a to natolik, že by již mohla být ve vývoji druhá generace modelu.
„AirTag, kterému se nedostávalo příliš pozornosti, od svého uvedení na trh postupně rostl počet dodávek. Odhady dodávek AirTagu dosahují v letech 2021 a 2022 přibližně 20 a 35 milionů kusů. pokud dodávky AirTagu nadále porostou, věřím, že Apple vyvine 2. generaci,“ uvedl Kuo na Twitteru.
Apple vydal AirTag – svou verzi populárního trackeru Tile -, který má spotřebitelům pomoci sledovat klíče, sluchátka, batohy, zavazadla a další věci. Zařízení vyvolalo při uvedení na trh kontroverze, protože někteří se obávali, že by mohlo být použito ke sledování lidí. V důsledku toho Apple provedl několik změn firmwaru, aby vyřešil problémy, jako je pronásledování, a nyní vydává zvuk, pokud se na delší dobu vzdálí od původního majitele.
Společnost dokonce učinila neobvyklý krok a spustila speciální aplikaci pro Android.
O tom, co by mohla obsahovat druhá generace AirTagu, ani o tom, zda na nich Apple skutečně nyní pracuje, zatím nemáme žádné zprávy. Zařízení je vybaveno vyměnitelnou baterií, takže by teoreticky mělo být možné jej používat opakovaně po mnoho let a mělo by nabízet stejnou úroveň funkcí.
Byli byste pro AirTag druhé generace? Dejte nám vědět a brzy se podívejte na nejnovější zprávy.
Zdroj: Applemagazine.com